Home » Algemene Voorwaarden » Klantenservice

Klantenservice:

 

1. Verzenden

GRATIS verzenging in Nederland:

De vermelde prijzen zijn INCLUSIEF verzendkosten in Nederland.

We verzenden ook in het buitenland. Neem voor de kosten contact met ons op via info@vinntouch.

 

Ophalen:

Mocht je in (de buurt van) Nijmegen wonen dan kun je je bestelling ook op komen halen. Dit kan echter alleen op afspraak! Neem daarom eerst even contact op om een afspraak te plannen.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact met ons op via info@vinntouch.com

 

Levertijd:

Wij doen ons best jouw bestelling zo spoedig mogelijk te versturen. We versturen de bestellingen binnen 1-2 werkdagen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Postnl. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen omdat we hiervoor afhankelijk zijn van Postnl.

 

 

2. Betalen

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethode aan:

  • iDEAL

Voor bovenstaande betaalmogelijheid worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact met ons op via info@vinntouch.com

 

 3. Retourneren

Wil je je bestelling terugsturen? Geen probleem!

 

Hoe gaat dat in zijn werk?

1. Je stuurt een mailtje naar info@vinntouch.com en vermeldt daarin het volgende:

  • Je naam;
  • Ordernummer;
  • Product(en) die je wilt retourneren;
  • Reden van retourneren (dit is niet verplicht maar helpt ons om onze service te verbeteren).

2. Je verpakt de bestelling goed bescherm (in de originele verpakking) en stuurt deze naar:

Vinntouch
Berg en dalseweg 209
6522 BK Nijmegen

 

Voorwaarden:

  • Je annuleert de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Je verstuurt vervolgens de producten binnen 14 dagen retour.
  • Indien wij de producten onbeschadigd retour ontvangen krijg je het volledige orderbedrag (inclusief verzendkosten) binnen 14 dagen terug.
  • Alleen de kosten voor het retour sturen naar ons zijn voor jouw eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,00 voor een brievenbuspakje en circa 6,50 voor een postpakket afhankelijk van de gekozen vervoerder . Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact met ons op via info@vinntouch.com

 

4. Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging van een soortgelijk product in overleg.

 

Klachten

Niet tevreden over onze sieraden of service? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vinntouch. Dan zullen wij er alles aan doen om tot een oplossing te komen waar jij als klant tevreden mee bent. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

5. Privacyverklaring

Vastleggen en verwerken van gegevens 

1. In het kader van de dienstverlening kan Vinntouch persoonsgegevens vastleggen op een server. Vinntouch gebruikt deze gegevens enkel voor haar dienstverlening. 

2. Vinntouch verstrekt gegevens niet aan derden tenzij zij daartoe wettelijk verplicht is, moet voldoen aan wettelijke verplichtingen of een rechtelijk bevel indien dit noodzakelijk is ter voorkoming, opsporing of opvolging van strafbare feiten en nodig is ter bescherming van de rechten en vrijheden van anderen.

 

Cookies
Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.

Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van Vinntouch of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.

 

Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

 

Cookies uitzetten
De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en –services, op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser.

6. Vragen en feedback

We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:

Vinntouch
0610614215
info@vinntouch.com